Alla inlägg den 14 december 2010

Av Annika - 14 december 2010 09:56

Jag har fått träningstid i ridhus!! Buggen är väl att det ligger i Bohus. Så vart skall jag göra av vovven medan jag jobbar? Jo, då har jag en klippa till kollega som ställer upp frivillig att ta hand om honom under dagen!   Så på torsdag - skall jobba halvdag då - så tränar jag en sväng, åker till Lennart med vovven, jobbar några timmar, åker tillbaka ner till Lennart, hämtar hunden och tränar en stund till. Kan det bli bättre?? Sedan planerar jag att träna minst en gång till under nästa vecka, då jag är ledig onsdag och torsdag. Då har jag ju i alla fall skuggan av en suck att få ett vettigt resultat den 26:e.


//Annika

Av Annika - 14 december 2010 07:27

Nästa tävling för vår del är inplanerad den 26e december i Kungsbacka. Insåg först igår att den faktiskt är inomhus! I ett ridhus... Vi har aldrig tävlat i ett ridhus... Jag känner inga hästmänniskor längre. Tror jag. Någon som har några idéer? Vet någonstans där man kan få hyra in sig? Träningsgrupp som man kan få snika med? Äger ett ridhus? Har hört av mig till ryttarföreningen här i närheten för att få lite uppslag, väntar på svar ifrån dem.


//Annika

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

Hundkojans länkar

Inredningslänkar

Trädgårdslänkar

Renoveringslänkar


Ovido - Quiz & Flashcards