Alla inlägg den 9 december 2010

Av Annika - 9 december 2010 09:28

Det går lite lättare att ta sig fram idag. Tar i alla fall inte chockartade andetag när smärtan slår till. Böja sig är fortfarande svårt. Men det går. Om man tar det lugnt.


Men som det ser ut just nu så ligger tävlingen på söndag risigt till. Eller ännu mer risigt än vad som var tanken. Dock ser det ut som att det skall bli just det väder jag hade beställt. Sol och ett antal minusgrader. Med tanke på att det dessutom snöat i natt och det är mildväder så kommer det att bli ett hårt och rent underlag till på söndag. Men än är inte sista ordet sagt. Skall försöka träna lite ikväll och en sväng på lördag. Så jag låter det vara öppet ända in i det sista. Mest hänger det nu på min egen ända....


Jag förstår att svenska kan vara ett svårt språk att lära sig.


//Annika

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

Hundkojans länkar

Inredningslänkar

Trädgårdslänkar

Renoveringslänkar


Ovido - Quiz & Flashcards