Alla inlägg den 4 december 2010

Av Annika - 4 december 2010 21:31

  • Tarzan tränad. Hann även ta en vända på plan med Yzma och TinTin.
  • Leias nya arbetsplats monterad och uppsatt. Håller på och uppdaterar anti-virus och brandvägg på hennes dator.
  • Make-Up bordet är uppflyttat till vardagsrummet och terrariet har fått en bättre plats. Bordet är dock för högt, så det skall bytas ut vad tiden lider. Men det får duga så länge. Huvudsaken är att det blir tomt på golvet.
  • Disk och tvätt har jag oxå hunnit med idag. Lite mat dessutom.

Hade tänkt att jag skulle hunnit med en hund idag, men jag fastnade i telefon istället. Så det får bli imorgon.


Nu är det natten. Imorgon skall jag åka och träna igen och på vägen slänga skräp. Få in rosorna i växthuset, städa inför veckan och bada minst en hund. Det är prioriteringsordningen för imorgon. Sov så sött.


//Annika

Av Annika - 4 december 2010 16:02

Vilket resulterade i att jag kunde konstatera att vi definitivt kommer att nolla läggande och ställande. Kanske kan jag få honom att lägga sig med ett ordentligt dubbelkommando.


Hopp över hinder fungerade idag dock. Inget smitande förbi. Vi måste upp en sväng till imorgon för att befästa lite. Inkallningen gick kanon. Apporteringen gick helt ok - tuggar gör han ju när han måste sitta still med den. Linförigheten gick oxå jättebra. Platsen brydde jag mig inte om alls idag.


Det jag kommer att få nerdrag på är mitt velande på plan och alla mina dubbelkommandon. Litar ju inte på att han gör som jag lärt honom, så jag hjälper till för mycket.


PMet har kommit. 36 startande i LK1!! Två domare. Kommer att bli en lååång dag. Dock noterade jag att vi inte samlas förrän kl 11.   Så nu håller vi tummarna för en fin dag. Ett par minusgrader, inget regn, strålande sol och att pudeln kopplar på hjärnan. Allt för att ge oss en så positiv start som möjligt.


//Annika

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

Hundkojans länkar

Inredningslänkar

Trädgårdslänkar

Renoveringslänkar


Ovido - Quiz & Flashcards