Alla inlägg den 5 december 2010

Av Annika - 5 december 2010 23:05

Men man kan inte hinna allt och jämt.

  • Valpen är badad.
  • Rosorna är i flyttade till växthuset. Fick skotta först...
  • Hälften av isoleringen på plats i växthuset. Jag är dock lite orolig för vattnet... jag kan inte bedöma om det är avstängt eller inte. Det kommer inget vatten - men å andra sidan är det ju fruset i ledningen om det inte är avstängt.
  • Tarzan har fått en träningsomgång idag. Liksom Yzma.
  • Jag har även hunnit med att köra dammsugaren på båda våningarna och tvätta Leias matta. Lite advetspynt kom oxå fram.

Imorgon är det måndag igen.


//Annika

Av Annika - 5 december 2010 15:08

Jag börjar allvarligt överväga att dra mig ur tävlan på söndag. Om det är samma väder som idag i alla fall. Tarzan ligger nämligen inte kvar i snön. Han sätter sig upp. Hade det däremot varit sittande i grupp hade det inte varit något problem, för det körde vi först och det gick utan några tveksamheter... Det som vi inte ens tränat på. Men då fick man det bara bekräftat - om hunden kan momentet så fungerar det oavsett omgivning.


Däremot fick vi en framgång på läggande under gång idag! Det blev lycka och jubel, så nu har jag i alla fall möjligheten att få ett poäng på den. Visserligen blir det futtigt för risken är gigantisk att jag får ett dubbelkommando, men det kan i alla fall bli poäng. Ställandet däremot det är bortom allt hopp.


Så på söndag får det bli minst 4 minusgrader och inget snöfall. Gärna sol. Kan man beställa det hos någon?


//Annika

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

Hundkojans länkar

Inredningslänkar

Trädgårdslänkar

Renoveringslänkar


Ovido - Quiz & Flashcards