Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Annika - 23 juli 2009 10:51

Sitter på ovanvåningen och försöker göra skäl för min lön. Det finns en del riktigt tråkiga moment i mitt jobb, som bland annat att framställa rutindokumnet. Sådant gör jag med fördel på min bärbara dator, för då kan jag förflytta mig till den miljö som gör mig mest kreativ. På kontoret hittar jag bara på en massa annat att göra, som borde göras, som är roligare att göra.


Ifrån källaren kommer det ljud som i det närmaste påminner om när man drog sin plastpulka över asfalten. Men nu är det istället Lelle som blandar bruk i en hink, med hjälp av borrmaskinen. Han håller på att laga lite håligheter i badrummet. Som förhoppningsvis skall förhindra vidare intrång ifrån potentiella inneboende.


Under de arla morgontimmarna letade sig ett suspekt susande ljud upp hit. Då var jag bara tvungen att sticka ner huvudet och kika på vad som pågick... Jodå, herr Falheim var i full färd med att bespruta badrummet med svampdödande medel.  Notera de oerhört snygga vattenrören. 


//Annika

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

Hundkojans länkar

Inredningslänkar

Trädgårdslänkar

Renoveringslänkar


Ovido - Quiz & Flashcards