Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Annika - 21 januari 2011 19:13

Vilda har haft besök i kväll. Valle kom förbi med husse Tommy. Vilda blev väldigt glad! Sprattlade sig nästan loss ifrån famnen när jag hade öppnat och släppt in dem. Hon har helt klart fattat tycke för Valle.    Det känns ju skönt att hanen man valt även blev med beröm godkänd av fröken. Så fick vi till en kanonparning idag. Precis som jag trodde. Hängning på 10-12 minuter och en synnerligen nöjd Vilda. Hon såg verkligen NÖJD ut. Valle var mest slut efteråt. Gick och ställde sig under köksbordet. Först när jag och Tommy hade fikat färdigt hakade han på Vildas lek i vardagsrummet.


Nu kan vi bara hålla tummarna och vänta.


Jag har förresten fått ett erbjudande idag som jag överväger att haka på. Att videoblogga om Vildas kull för en kommersiell sajt om djur, för barn. Att för barn mellan 7-12 år filma och ge möjlighet att följa valparnas uppväxt. Det vore väl ett spännande projekt!?


//Annika

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

Hundkojans länkar

Inredningslänkar

Trädgårdslänkar

Renoveringslänkar


Ovido - Quiz & Flashcards