Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Annika - 2 januari 2011 23:19

Leone har åkt och med henne Malva, Monya, Belinda och Kasper. Annette och Jacob hann hit och hejja på henne och fika och mitt i allt tittade även Anna med Tulo in!    Den lilla bruna pralinen.


Nu är huset tomt sedan några timmar och lugnet kommer att ligga i... kanske två dygn. Sedan är det high life igen! På tisdag trillar Anna och kompisen Millan in med Lilo och Pumba.


Jag har under kvällen tagit ett stort steg mot ett helande. Jag har haft ett LÅNGT telefonsamtal som gett mig en insyn till att min senaste relation utvecklades som den gjorde. Jag fick en bekräftelse på det jag misstänkt under en längre tid och det kommer att bidra till att jag har lättare att få sinnesfrid. Jag förstår bättre hur jag kunde råka ut för detta och inser även att jag skall vara glad att det inte gick värre. Jag har ändå varit väldigt vaksam och hunnit rädda mig själv. Det är en tröst i det hela. Jag vet att beteendet kommer att upprepa sig igen, för jag var inte den första och är därför inte den sista.


//Annika

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

Hundkojans länkar

Inredningslänkar

Trädgårdslänkar

Renoveringslänkar


Ovido - Quiz & Flashcards