Alla inlägg den 9 september 2009

Av Annika - 9 september 2009 22:51

På lördag är det då dags för flytten!! Det mesta är nu packat. Jag har även hunnit tvätta idag. Mor har städat nästan hela köket och jag har fyllt bilen och kört ytterligare en omgång med kassar och påsar till huset. Nu finns ett 10 tal kartonger färdigpackade. Lelle fyller ett par till imorgon och jag fyller troligen några på fredag. Sedan skall nog allt vara med. Gardinstånger och hyllor och liknande skall jag försöka hinna ta ner på fredag, annars får man ta ner dem på söndag. Det löser sig alltid.


Vi räknar med att vi startar hos oss kl 11.00, så alla får en rimlig chans att kliva upp och vakna till liv.


På lördag skall vi få med oss:

Soffan

Vardagsrumsborden

Fåtöljen

Bokhyllan

Tv-bänken

Tv'n...

Köksbordet

Pallarna

En säng (den andra försöker vi få upp på fredagen redan)

2 Malm-byråer

5 Antoniuspelare

2 stolar

Badkaret

drygt 25 kartonger

Extrasäng

Lack-hylla

Lack-bord

Billyhyllor (en låg och en hög)

Den nya kommoden till badrummet

Byrån till den samma

Duschdörrarna

Glasblocken


Herregud, hur skall vi få plats med allt på 2 rum och kök!!??


Dessutom tillkommer allt tjaffs i förrådet och det som är undanstuvat i garaget... Skrikandes


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

Hundkojans länkar

Inredningslänkar

Trädgårdslänkar

Renoveringslänkar


Ovido - Quiz & Flashcards