Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Annika - 15 maj 2011 18:59

Söndag kväll och jag undrar om jag fått något alls gjort den här helgen. Nej, inte mycket.


Sovrumstapeten är beställd. Har räffsat halva gräsmattan och sått nytt. Eller spridit ut gräsfrön så att säga. Dammsugit övervåningen och torkat av golven. Thats it. I princip. Utöver det så har jag hjälpt kusindottern att pilla ihop inbjudningskort till hennes student. De blev riktigt söta faktiskt. Lite Isabelle, lite student, lite glitter, lite annorlunda utan att spränga ramar.


Isabelle Nilhag skall ta studenten!!


Idag åkte jag en sväng till Mölnlycke Garden Center. Jag har nämligen hittat en MAFFIG gargoyle där som jag skulle vilja ha i entrén. Men min mor hade fört mig bakom ljuset. Den kostade inte alls 300:- som hon hade trott - det var de mindre och snälllare drakarna bredvid som kostade så. "Min" gargoyle gick på 850:-. Det blev ingen gargoyle. Den får snällt stå kvar i affären och se skrämmande ut. Gargoylen och min plånbok kommer inte överrens.


//Annika

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

Hundkojans länkar

Inredningslänkar

Trädgårdslänkar

Renoveringslänkar


Ovido - Quiz & Flashcards