Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Annika - 3 maj 2011 13:37

Då har jag velat länge nog om sovrumstapeten. "Varför vela så länge då?" undrar väl en del. Jo tankegångarna går så här:


Jag vill ha en vilsam färg. Men ändå färg. En färg och ett mönster som skall gå ihop med de panellängder jag har sedan tidigare - för att dölja klädförvaringen. Dessa är brutna cremevita och nougatbruna. 2 av vardera. Jag vill även kunna behålla de två vita malmbyråerna. Den får inte bli för mörk. Jag gillar fåglar som mönster. Inget smått plottrigt mönster. Hellre för stort. Jag har ett gräddvitt överkast och kuddar finns i rosa och vitt. Pläd likaså. Samtidigt gillar jag turkost. Snurrigt. Ja, nu har du en smula insyn i min hjärna.


Så häromdagen hittade jag den. DEN tapeten. Den för mig PERFEKTA tapetern. Dock har den EN bugg. Den är för snygg för att gömmas i mitt sovrum...


   

Ur Nina Campbells kollektion Paradiso 2010.


Vitt. Turkosblått. Brunt. Rosa. Vilsam. Fåglar. Stort mönster. Den blir det. Nu skall jag bara råna min bank, så jag får loss lite kontanter oxå. Tänk att det givetvis fanns någon svag länk någonstans.


//Annika

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

Hundkojans länkar

Inredningslänkar

Trädgårdslänkar

Renoveringslänkar


Ovido - Quiz & Flashcards