Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Annika - 24 mars 2011 09:37

Då har allmän träning dragit igång på brukshundklubbarna och jag insåg efter Mariestads-vändan att jag behöver en träningsgrupp. Magnus hårda ord tog sig till slut innanför skalet. *mutter* Så ikväll ämnar jag bege mig till min hemmaklubb för att träna. Nästa tävling är inplanerad till den 9:e april och jag måste motvilligt medge att jag tappat sugen en smula. Men jag antar att det är övergående. Vår jumboplats senast var inte någon motivationshöjare direkt.


19:00 står jag på plan. Är det någon som vill göra mig sällskap så är ni hjärtligt välkomna. Jag skall träna linförighet och ingångar främst. Dessutom är jag jättetacksam om jag får möjligheten till en platsliggning ihop med flera.


Tar även med mig junioren. Det är dags att börja göra något med henne oxå. Valptiden är slut, trots att jag har svårt att acceptera det. Ja, jag VET! Jag borde förmodligen börjat för länge sedan. Men blir man mosad och tillintetgjord av sin sambo så är inte styrkan tillräcklig för att ta sig an alla utmaningar. Tänk på det innan ni kläcker ur er snusförnuftigheter.


//Annika

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

Hundkojans länkar

Inredningslänkar

Trädgårdslänkar

Renoveringslänkar


Ovido - Quiz & Flashcards