Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Annika - 1 maj 2012 20:51

Vill visa en bild som Anna tog med sin Ifån idag. Tycker den är jättefin.    Den utstrålar sådant lugn.



//Annika 

Av Annika - 1 maj 2012 11:50

Då har det hunnit gå ett dygn. Valparna äter, sover och gör ifrån sig som de skall. Yzma är fantastiskt duktig med dem! Enda gången hon blivit orolig var när vi tänkte att vi skulle göra en liten utflykt till Tjolöholm. Pudelklubben har en inoff utställning där idag och Anna har en kund som skall ställa ut. Meningen var egentligen att hunden skulle blivit putsad för utställningen igår vid lunch, men vi var ju liksom lite upptagna då. Så istället så åkte hon ner för en dryg timme sedan för att putsa honom på plats. Det tar ju inte mer än 20 minuter att köra dit. Jag tänkte att jag kanske kunde passa på att kika lite på utställningen medan Anna tog sig ann Zammie. Men se det gick inte. Yzma gjorde tydligt att det var inte ok att lämna henne själv med de små än. Så jag fick stanna hemma. Hon har fått lunch och ligger nu i valplådan och vilar med de små.


Det är 19 grader ute och strålande sol. Skall försöka smita ut och beskära lite rosor sedan tänkte jag.


//Annika

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

Hundkojans länkar

Inredningslänkar

Trädgårdslänkar

Renoveringslänkar


Ovido - Quiz & Flashcards