Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Annika - 9 januari 2012 22:13

Vill tacka alla vänner för den fina uppvaktningen i samband med min mottagning. Umgängesformen tycktes uppskattad och tilltuggen omtyckta. Mor hade bakat små piroger i olika varianter och det fanns scones och små rundstycken, cream cheese, ost och marmelader. Choklad- och lavendelcupcakes med frosting, morotskaka, pepparkaka, fransk chokladtårta och saffransbiscotti. Varm choklad, olika te-sorter och så kaffe förstås. För dem som ville så kunde man få lite hemgjord körsbärslikör, amarula eller Xante till. Jag tror mig veta att ingen behövde gå hem hungrig.


Kvällens vackraste får nog bli oavgjort mellan Ella, Malin och Gunilla. Alla tre i långklänningar och Ella hade till och med en coiffe i håret!   Jag kunde inte blivit gladare!


I födelsedagspresent fick jag ett presentkort på IKEA ifrån mina arbetskamrater - det blir en ny bokhylla i hundrummet. Av min mor och min bror fick jag resecheckar. Av exmaken fick jag presentkort på Plantagen - entrén kommer att bli översållad med backtimjan till våren. Av min moster och kusin med fru fick jag pengar som bidrag till en tatuering. Sedan har jag en hel hög med vänner som hade gjort en massig insats och organiserat så att jag fick ett presentkort på 1000 på tatuering, ett presentkort på 1000 kr på SPA och en helt ljuvlig Desigual-kappa!! När jag läste namnen på korten... ja då brast det och tårarna kom. Flera av dem som stod med kunde nämligen själva inte delta, men jag vet att ni hade velat. Tror jag gick omkring och snyftade resten av kvällen...


Tack alla för en underbart fin tillställning. Den hade ingenting varit utan er! Jag är lyckligt lottad att ha så underbara människor omkring mig och som tänker på mig även ifall de inte kan vara fysiskt närvarande. 


//Annika

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

Hundkojans länkar

Inredningslänkar

Trädgårdslänkar

Renoveringslänkar


Ovido - Quiz & Flashcards