Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Annika - 5 januari 2012 14:51

En hund badad och klippt. Nästa är på väg ner i badet. En till skall hinnas med idag.


En morotskaka till bakad och det mesta packat inför imorgon. Mina saffransbiskotti har fått fötter... det är någon blond liten sak som går o nallar ur burken, så det var bara att hyssta ihop en omgång till.


Gårdagens ryggbiffstöld skall ersättas, så Anna har uppdraget att handla och fixa middag. Tarzan klarade sig utan men efter att ha stoppat i sig ett halvt kg ryggbiff medan vi var i affären igår. Men jag var lite orolig där ett tag när han stånkade av att lägga sig ner.


Imorgon skall jag vara på brukshundsklubben kl 09 för att bli insläppt i lokalen och börja ställa i ordning. Mor kommer lite senare och skall hjälpa till att duka. Kl 14 skall det vara klart och då skal helst även jag vara ombytt och vacker för att ta emot de stackars förlupna själar som förvirrar sig ut till Delsjön.


//Annika

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

Hundkojans länkar

Inredningslänkar

Trädgårdslänkar

Renoveringslänkar


Ovido - Quiz & Flashcards