Direktlänk till inlägg 4 september 2010

Några bilder ifrån Gotland!

Av Annika - 4 september 2010 21:31

Här kommer nu några av de utlovade bilderna ifrån utställningen på Gotland.


Yzma och Lilo under bedömning i valpklass


Pumba och Yzma


 

Pumba uppställd


Pumba i rörelse


 

Mamma Nova


 

Pappa Tarzan


 

TinTin


Husse och Vackra Vilda

 

Vår underbara Vilda på språng! Och vilket språng!! Hon nästan släpar husse med sig!


Familjefoto: Nova, Pumba, Lilo, Yzma och Tarzan.


Läckra Lotten på väg in i ringen med Leif


Malin visar upp stiliga Lipton för domaren. 


Jag vill än en gång passa på att tacka Anna för en fantastisk vecka! Det var SÅ roligt att få träffa valparna och mamma igen! Jag hoppas och ber innerligt att vi får möjligheten att göra om detta, trots det ofantliga avståndet mellan oss. 100 mils körning är inget man ger sig i kast med utan vidare! TACK Anna, ditt beslut om att komma med oss till Gotland gladde mig oerhört!!


//Annika

 
 
Sussi

Sussi

4 september 2010 22:07

Fina bilder! Får jag sno Liptonbilden? Fast den behöver kanske retuscheras lite.... ;) Ska bli sååå kul att jämföra Messi med Yzma o Lilo!

Kramis

http://www.forsfararens.com

 
Anna

Anna

5 september 2010 13:04

Tack själv!

Det är tur att somliga av oss inte har alla får i hagen ;) Kan absolut tänka mig en repris nästa år. Var jätteroligt att få träffa er alla igen och att se hur mycket Pumba och Yzma tycker om varandra :) Kramar

http://www.mellanpudel.se

 
Ingen bild

Helena och Leia

6 september 2010 19:22

Fina foton..Knycker familjefotot :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 1 april 2017 12:38


Frosten är ut marken och tack vare en mild vinter så har det gått att gräva redan i ett par veckor.   Förra helgen roade jag mig med att ta upp en av de gamla odlingslådorna uppe på terrassen vid växthuset. Den har de börjat murkna. Där har jag n...

Av Annika - 2 januari 2017 14:47

Så vad ska man hitta på 2017 då?   Förhoppningen är att jag ska hitta tillräckligt med tid åt att ta vid spårträningen på allvar så att jag kan starta Ginny i spåret. Yzma ska starta sin första "riktiga" lydnadstävling i januari. Har inga förhopp...

Av Annika - 28 december 2016 09:38

Tiden går bevisligen fort. Trots att vi inte haft några valpar den här hösten så har det uppenbarligen rasslar förbi. Sommarsemestern avlöpte väl. Trots en del missöden med husvagnen. Körförbud, elfel, ombesiktning o en kyl som ena stunden funger...

Av Annika - 25 juli 2016 19:38

Jag hann förstås jubla lite för fort över kylskåpet igår kväll. När jag fått kylen tillbaka på sin plats o ännu senare gick ner för att kolla så att den fungerade: så gjorde den givetvis inte det. Vad #svordom liksom! Så jag kopplade ur gasol och el ...

Av Annika - 24 juli 2016 20:40


I torsdags kom ytterligare en riddare till undsättning. Den här gången i en svart kinesisk jeep. Be mig inte stava till namnet för det kommer inte att bli rätt. Men med Anders hjälp så fick vi igång bromsljusen och händig som han är fixade han även d...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

Hundkojans länkar

Inredningslänkar

Trädgårdslänkar

Renoveringslänkar


Ovido - Quiz & Flashcards