Alla inlägg den 29 november 2011

Av Annika - 29 november 2011 06:59

Det märks att november är en rätt död månad. På många fronter. Men jag tycker mig se det i besöksloggen. Funderar på vad det beror på. Bloggar jag mindre? Nä. Men jag bloggar om mindre roliga saker kanske. Stormar, mörker och regn är inte jättekul.


Förra vintern hände det ändå en det redan i november. Snö i mängder och svinkallt. Tror vattnet frös första gången i december redan. Idag har vi 8 plusgrader. Förra året i november gick jag omkring på kryckor sedan en olycksalig spårhelg där jag drog sönder knät. Har fortfarande ont i det i bland och kan inte belasta fullt ut. Men nä. Annars är november en rätt död månad.


Jag får väl ta lite bilder på pyntet här hemma och sätta in så det händer något. Pyntet?? Ja... jag har fått tummen ur att få upp stjärnor och ljusslingor i tid till advent. *klick och vuxenpoäng till mig*

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

Hundkojans länkar

Inredningslänkar

Trädgårdslänkar

Renoveringslänkar


Ovido - Quiz & Flashcards