Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Annika - 4 juni 2010 15:33

Idag har livsandarna börjat återvända en smula. Värken i kroppen har avtagit och yrslen lagt sig. Frossan jag haft de senaste nätterna uteblev i natt. Har pratat med läkaren idag. Han tror, vilket jag börjar hålla med honom om, att det är ett stressymtom och ingen influensavända. Får känna efter under helgen hur pigg jag känner mig eller om jag skall ringa honom igen på måndag. Men utställning blir det till helgen. Lelle åker med så i värsta fall får han köra, men det skall nog gå bra. Jag har ju en egen trimmare och om det kniper även en handler misstänker jag.


Har till och med orkat ägna mig åt mig själv lite, så jag har fått mina ben sommarfina och lena. Skall strax försöka ta mig för att börja rota fram lite sommarkläder. Om något passar fortfarande...


//Annika

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

Hundkojans länkar

Inredningslänkar

Trädgårdslänkar

Renoveringslänkar


Ovido - Quiz & Flashcards