Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Annika - 16 februari 2013 16:05

Tomatplanorna jag satte alldeles nyss har redan börjat gro! I en av torvbriketterna så tittar det upp ngt litet grönt o än så länge ludet.  Det hela belv ju inte sämre efter dagens hundpromenad. Det var halt som skam på sina ställen och moddigt. Men det töar!  När jag kom hem såg jag att stupröret hade lossat från rännan till uterummet. Det droppade smältvatten! Klockan är 10 över 4 o det är ljust. Visst. Grått o mulet, men det är inte mörkt. Det är snart vår!


Det är snart dags att städa gräsmattan efter vintern. Dags att smälla upp staket så att vi håller hundarna på den här platån och inte tillåter smithål i dagens halvdana lösning. Dags att rensa det sista på framsidan så att vi äntligen kan få undan den sista planteringsbänken den här säsongen och få en fin entré. Åh, vad jag längtar efter våren!


//Annika

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

Hundkojans länkar

Inredningslänkar

Trädgårdslänkar

Renoveringslänkar


Ovido - Quiz & Flashcards