Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Annika - 14 juli 2011 21:31

...att det är så tunt med bloggandet just nu. Men det är tokmycket på jobbet och idag bad jag till gudinnan att hon skulle uppfinna en on-off-knapp på chefer...


Anna och Milla och alla pudlarna har åkt. Leias vänner har varit här och lämnat. Imorgon kommer Leone och Malin på en blixtvisit. Enligt dem. Jag hyser visst hopp om att jag skall kunna lura med dem ner till Varberg på lördag. Sedan är det bara två veckor kvar tills MIN semester börjar. Innan dess skall jag ha ordning på allt, kommit ikapp alla högar, planerat för den månad jag är borta och ha packat ner mitt kontor i kartonger. Flytten går när jag kommer tillbaka. Flytten till flygeln jag fått i uppdrag att ta hand om ombyggnation och inredning av.


Semester ja. Där kanske det är så att planerna kastats om lite:

Hade tänkt att åka till Stockholm för att hälsa på Tarzan-barn och besöka Pride-festivalen under första veckan. Sedan hem och renovera mer intensivt och därefter åka till Växjö för agilityläger i slutet. Nu har jag dock lyckats med konsstycket att få med mig min lilla Anna på agilitylägret! Men hon skall till Eskilstuna/Norrköping och ställa ut helgen innan och ämnar åka ner till mig i samband med det. Jag får alltså besök av henne ytterligare en vecka!    Så nu överväger jag att flytta på min Stockholmstripp till utställningsveckan och samtidigt få ressällskap med henne ner...Helgen efter sedan så åker vi ihop med Amanda och Ella till Växjö för intensivträning och så tillbaka upp till Göteborg. Anna tar sedan flyget med virrbollarna härifrån tillbaka till Luleå. Sedan dröjer det nog till december innan vi ses igen. Kanske oktober...  


//Annika

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

Hundkojans länkar

Inredningslänkar

Trädgårdslänkar

Renoveringslänkar


Ovido - Quiz & Flashcards