Alla inlägg den 17 november 2012

Av Annika - 17 november 2012 23:20

Vi har ju sedan i våras klurat på hur och med vad vi skall lösa frågan med bokhylla i vardagsrummet. Inte för att vi egentligen har behov av att ha något jättebiblioek framme, men några böcker, tidningar, prydnadssaker och saker med affektionsvärde vill man ju gärna ha framme. En tom vägg ger inget inbjudande hem.


Så i somras tog vi beslutet att försöka hitta gamla lådor att sätta upp. Jag har tidigare haft en fundering om att sätta upp ett antal likadana träkuber 30x30 på en vägg. Men idén med att ha olika format och olika utseende tilltalade definitivt. Dessutom hade jag en gammal sockerlåda redan och jag har länge funderat över vad man skulle använda den till. Här alltid tyckt väldigt mycket om den. Så jakten på trälådor inleddes. Vi hittade några på loppisar och Anna budade hem några ifrån Tradera. Jag försökte övertyga grannen om att lådan de använde för att bära sin kanin i hade passat oss jättefint - dock utan framgång. Till slut hade vi alla fall samlat ihop tillräckligt för att få till en bra grund och idag har vi roat oss med att sätta upp dem.


Resultatet blev riktigt bra faktiskt. En avlång sockerlåda till önskar jag mig.


//Annika

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

Hundkojans länkar

Inredningslänkar

Trädgårdslänkar

Renoveringslänkar


Ovido - Quiz & Flashcards