Alla inlägg den 31 maj 2014

Av Annika - 31 maj 2014 21:39

Ja det är i princip det jag gjort de senaste två veckorna sedan pergolan blev mer aller mindre klar. Vi var på IKEA och införskaffade ett soltak för att få skugga från den starka solen mitt på dagen - innan silverregnet hunnit etablera sig tillräckligt. Sedan dess har jag i princip parkerat min rumpa här ute direkt när jag kommit hem från jobbet och suttit här tills att det varit dags att gå och lägga sig. Njuter helt galet av vår "nya" uteplats.


Jordgubbarna är platerade i flera av lådorna och kryddväxter har vi oxå fått på plats. Man ser en skymt av dammen när man sitter här och filosoferar. Gräset har dock vuxigt högt runt den, så den kommer inte riktigt till sin rätt just nu. Men vad spelar det för roll. Vattnet porlar, bin och humlor surrar, fjärilar lekar, fåglarna kvittrar och tillvaron ter sig rätt ljuvlig just nu.


//Annika

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

Hundkojans länkar

Inredningslänkar

Trädgårdslänkar

Renoveringslänkar


Ovido - Quiz & Flashcards