Direktlänk till inlägg 19 februari 2011

Vill bara förtydliga en sak...

Av Annika - 19 februari 2011 18:35

Det är inte så att jag tävlar för att få ett förstapris. Jag har siktet inställt på något annat. Den magiska gränsen är inte 160 poäng. Det är bara en morot. Den magiska gränsen är inte ens ett LP1. I vårt harvande misstänker jag dock att vi kommer att hinna få till det oxå. Men det är inte målet. Målet är helt individuellt. Jag har nämligen satt mål för hurdana poäng vi måste klara innan jag anser att vi är klara att starta 2:an.


Oavsett om momenten för tvåan vid det laget är klara eller inte...


//Annika

 
 
Ingen bild

Lotta

21 februari 2011 08:41

Kul att läsa att ni tränar och att det ger resultat.
Jag har en tjock tös här som bara får promenader och undrar vad som är på gång.
Både hon och jag saknar träningarna.
/Lotta Öland

Annika

21 februari 2011 17:06

Åh vad roligt att höra!! Eller ja, trist att sakna träningarna, men det finns ju ett syfte! Snart börjar det bubbla i den där magen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 1 april 2017 12:38


Frosten är ut marken och tack vare en mild vinter så har det gått att gräva redan i ett par veckor.   Förra helgen roade jag mig med att ta upp en av de gamla odlingslådorna uppe på terrassen vid växthuset. Den har de börjat murkna. Där har jag n...

Av Annika - 2 januari 2017 14:47

Så vad ska man hitta på 2017 då?   Förhoppningen är att jag ska hitta tillräckligt med tid åt att ta vid spårträningen på allvar så att jag kan starta Ginny i spåret. Yzma ska starta sin första "riktiga" lydnadstävling i januari. Har inga förhopp...

Av Annika - 28 december 2016 09:38

Tiden går bevisligen fort. Trots att vi inte haft några valpar den här hösten så har det uppenbarligen rasslar förbi. Sommarsemestern avlöpte väl. Trots en del missöden med husvagnen. Körförbud, elfel, ombesiktning o en kyl som ena stunden funger...

Av Annika - 25 juli 2016 19:38

Jag hann förstås jubla lite för fort över kylskåpet igår kväll. När jag fått kylen tillbaka på sin plats o ännu senare gick ner för att kolla så att den fungerade: så gjorde den givetvis inte det. Vad #svordom liksom! Så jag kopplade ur gasol och el ...

Av Annika - 24 juli 2016 20:40


I torsdags kom ytterligare en riddare till undsättning. Den här gången i en svart kinesisk jeep. Be mig inte stava till namnet för det kommer inte att bli rätt. Men med Anders hjälp så fick vi igång bromsljusen och händig som han är fixade han även d...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

Hundkojans länkar

Inredningslänkar

Trädgårdslänkar

Renoveringslänkar


Ovido - Quiz & Flashcards