Direktlänk till inlägg 16 augusti 2010

Brevlådan är klar!

Av Annika - 16 augusti 2010 16:16

Äntligen. Jag vet inte HUR många gånger jag hunnit måla den innan något ändrats så att jag fått måla om den. Är det inte husnummer så är det motiv eller efternamn... Men nu är den klar!


 


Bokstäverna är självhäftande bokstäver med glitter, vilka vi inhandlat på Panduro idag, jag och Leia. Så nu skall den få torka ett dygn eller så innan den skall lackas och sedan sättas upp.


//Annika


 
 
Ingen bild

Ella

16 augusti 2010 16:34

FIIIN!! Måla en till mig;) Det kommer ju passa mig utmärkt till sommaren ju! Undra om jag kan pilla bort efternamnet.. Kennel kan ju vara kvar..eller hur;)

 
Ingen bild

Leone

16 augusti 2010 17:19

jättefin!!
Ella inte sno denna - jag vill hinna före..

 
Ingen bild

Anne-Sofie

16 augusti 2010 18:09

Sååå snygg...vill också ha!! Var har du köpt själva brevlådan..resten kanske man kan åstadkomma själv.

Annika

16 augusti 2010 18:16

Kommer inte ihåg... det är så länge sedan... men JO! Det låg en hantverksbutik på Kyrkogatan tror jag det var... men det är som sagt länge sedan... Fast detta måste gå att göra på en plåtlåda oxå, gäller bara att ha rätt färg.

 
Ingen bild

Marika

16 augusti 2010 19:37

Jahapp den var skitfin Annika så nu får du måla en till mig oxå!!!!

Kramizen

 
Sussi

Sussi

16 augusti 2010 22:42

Vill oxå ha!!!

http://www.forsfararens.com

 
Annette Sandberg

Annette Sandberg

17 augusti 2010 00:53

Så stilig.

http://www.cruseas.se

 
Björg Andersson

Björg Andersson

17 augusti 2010 08:39

Vill oxå ha!! Jätte fin.

http://www.chiwalla.se

 
Anette

Anette

18 augusti 2010 16:53

Såå fin. Kan du inte göra fler och börja sälja?

http://ollepojken.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 1 april 2017 12:38


Frosten är ut marken och tack vare en mild vinter så har det gått att gräva redan i ett par veckor.   Förra helgen roade jag mig med att ta upp en av de gamla odlingslådorna uppe på terrassen vid växthuset. Den har de börjat murkna. Där har jag n...

Av Annika - 2 januari 2017 14:47

Så vad ska man hitta på 2017 då?   Förhoppningen är att jag ska hitta tillräckligt med tid åt att ta vid spårträningen på allvar så att jag kan starta Ginny i spåret. Yzma ska starta sin första "riktiga" lydnadstävling i januari. Har inga förhopp...

Av Annika - 28 december 2016 09:38

Tiden går bevisligen fort. Trots att vi inte haft några valpar den här hösten så har det uppenbarligen rasslar förbi. Sommarsemestern avlöpte väl. Trots en del missöden med husvagnen. Körförbud, elfel, ombesiktning o en kyl som ena stunden funger...

Av Annika - 25 juli 2016 19:38

Jag hann förstås jubla lite för fort över kylskåpet igår kväll. När jag fått kylen tillbaka på sin plats o ännu senare gick ner för att kolla så att den fungerade: så gjorde den givetvis inte det. Vad #svordom liksom! Så jag kopplade ur gasol och el ...

Av Annika - 24 juli 2016 20:40


I torsdags kom ytterligare en riddare till undsättning. Den här gången i en svart kinesisk jeep. Be mig inte stava till namnet för det kommer inte att bli rätt. Men med Anders hjälp så fick vi igång bromsljusen och händig som han är fixade han även d...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

Hundkojans länkar

Inredningslänkar

Trädgårdslänkar

Renoveringslänkar


Ovido - Quiz & Flashcards